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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorMerino Alberca, Wilman Vicente-
dc.contributor.authorMedina Diaz, Rosa Piedad-
dc.date.accessioned2017-08-01T13:39:01Z-
dc.date.available2017-08-01T13:39:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.unl.edu.ec/jspui/handle/123456789/19271-
dc.descriptionThe present research analyzes the feasibility of creating a printed magazine for the tourist diffusion of the Chuquiribamba parish, in which it will be able to compile its history, culture, customs, traditions, tourist places, religious festivals and works carried out by the GAD Parish, will highlight the tourism of the parish, with the sole objective that the magazine is a means of communication and information of the sector. The same one that will approach subjects of its history, customs and traditions, places to visit, architecture, gastronomy and its religious festivities, because they are the ones that call the national and foreign tourists. The techniques used in the research were the survey and the interview, the surveys applied to the residents of the sector and the tourists, the interview to the president of the Parish Board. The research project is concluded with the presentation of the proposal for the creation of the magazine, which will inform the population of the sector and also the tourists about the benefits in this field, as well as to encourage tourism through information Timely and adequate.es_ES
dc.description.abstractEl presente trabajo de investigación analiza la factibilidad de la creación de una revista impresa para la difusión turística de la parroquia Chuquiribamba, en la misma se podrá recopilar su historia, cultura, costumbres, tradiciones, lugares turísticos, fiestas religiosas y trabajos que realiza el GAD parroquial, se destacará el turismo de la parroquia, con el único objetivo que la revista sea un medio de comunicación e información del sector. La misma que abordará temas de su historia, costumbres y tradiciones, lugares por visitar, arquitectura, gastronomía y sus festividades religiosas, porque son las que más llaman a los turistas nacionales y extranjeros. Las técnicas utilizadas en la investigación fueron la encuesta y la entrevista, las encuestas aplicadas a los moradores del sector y a los turistas, la entrevista al presidente de la Junta Parroquial. Se concluye el proyecto de investigación con el planteamiento de la propuesta de la creación de la revista, la que permitirá informar a la población del sector y como también a los turistas sobre las bondades existentes en este campo, así como incentivar al turismo mediante la información oportuna y adecuada.es_ES
dc.format.extent126 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.subjectREVISTA IMPRESAes_ES
dc.subjectCHUQUIRIBAMBAes_ES
dc.titleEstudio de pertinencia para la creación de una revista impresa, para la difusión turística de la parroquia Chuquiribamba del cantón Lojaes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Aparece en las colecciones: TRABAJOS DE TITULACION AEAC

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