Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
https://dspace.unl.edu.ec/jspui/handle/123456789/14801
Registro completo de metadatos
Campo DC | Valor | Lengua/Idioma |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Trujillo Ojeda, Silvana Isabel | - |
dc.contributor.author | Pinzón Pardo, Edison Michael | - |
dc.date.accessioned | 2016-07-20T18:57:43Z | - |
dc.date.available | 2016-07-20T18:57:43Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.unl.edu.ec/jspui/handle/123456789/14801 | - |
dc.description | The present research work entitled “THE TECHNOLOGY IN THE ENGLISH LANGUAGE LEARNING WITH STUDENTS OF YOUTH LEVEL 1, 2 AND 3, AT “FINE TUNE ENGLISH” LANGUAGE INSTITUTE. ACADEMIC YEAR 2011-2012. This theme has been developed with the purpose to contribute to the quality of English language acquisition. The general objective was to find out about the influence of technology on the English language learning with students at Fine Tuned English Language Institute during the academic period 2011-2012. The methods used in this research were: the scientific, descriptive and analytic, synthetic. The surveys were applied to all 5 teachers and all students of youth 1, 2 and 3, at Fined Tuned English Language Institute. Likewise, the results showed that the use of technology in the English language learning can become a good way to teach students to develop higher levels of understanding. | es_ES |
dc.description.abstract | El presente trabajo de investigación titulado “THE TECHNOLOGY IN THE ENGLISH LANGUAGE LEARNING WITH STUDENTS OF YOUTH 1, 2 AND 3, AT “FINE TUNED ENGLISH” LANGUAGE INSTITUTE. ACADEMIC YEAR 2011-2012. Este tema ha sido desarrollado con el propósito de contribuir a la calidad de la adquisición del idioma Inglés. El objetivo general fue conocer la influencia de la tecnología en el aprendizaje del idioma Inglés con estudiantes del “Fined-Tuned Englsih”Language Institute durante el período 2011-2012. Los métodos utilizados en esta investigación fueron: el científico, descriptivo y analítico, sintético. Las encuestas se aplicaron a los 5 profesores y todos los estudiantes del youth 1, 2 y 3, en el“Fined-Tuned Englsih” Language Institute. De igual forma, los resultados muestran que el uso de la tecnología en el aprendizaje del idioma inglés puede convertirse en una buena manera de enseñar a los estudiantes a desarrollar mayores niveles de comprensión. | es_ES |
dc.format.extent | 215 p. | es_ES |
dc.language.iso | en | es_ES |
dc.rights | openAccess | es_ES |
dc.subject | ENGLISH LANGUAGE | es_ES |
dc.subject | LEARNING | es_ES |
dc.title | The technology in the english language learning with students of youth 1, 2 and 3, at Fine Tuned English language institute. Academic year 2011-2012 | es_ES |
dc.type | bachelorThesis | es_ES |
Aparece en las colecciones: | TRABAJOS DE TITULACION AEAC |
Ficheros en este ítem:
Fichero | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
Edison Michael Pinzón Pardo.pdf | 5,09 MB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.